سر آغاز


این یه آغازه برای اهداف خیلی بزرگ ؛

سلام ؛

شاید خیلی از شما دوستان می خواهید بدونید که چی شد که من وبلاگی در مورد لکنت زبان ایجاد کردم ؛ به نظرم سوال قشنگیه ، خیلی دلیل داره ، اول به خاطر اینکه در حال حاضر در ایران یه انجمن یا سایت و یا وبلاگی در مورد لکنت زبان بصورت فعال وجود نداره یا اگه داشته تا یه مدت ادامه داشته و بعدها بنا به دلایلی به روز نشده و یا منحل شده ، در هر صورت من چون خودم یه فرد لکنتی بودم و از این مسائل رنج می بردم که چرا یه اتحاد زیبا بین ما ها وجود نداره و..... در هر صورت من خودم یه فرد لکنتی و به قول دوستان و اطرافیان یه فرد فعال هستم ، و تو این زمینه تجربه های زیادی کسب کردم و ارتباطات خوبی با دیگر دوستان تو ایران داشتم ... مثل آقا جلال (مدیر وبلاگ قدیمی لکنت زبان بلاگفا)، آقا عرفان ، آقا صالح ، مهند س همتی ، مینا خانم ، علی آقا و آقای پور خجسته عزیز (مدیر انجمن لکنت ایران ) و ده ها دوست دیگه که برا همشون احترام خاصی قائلم . به همین دلیل می خوام تمام تجربه ها و اطلاعاتم رو در اختیار تمام عزیزان قرار بدم و همین طور از تجربه های دیگر دوستان استفاده کنم تا کاملتر بشم .
خلاصه اینجا می خوام خیلی از اونهایی که 100% درمان شدن و الان دارن زندگی می کنند و معرفی کنند . از تمام دوستام هم می خوام هر نظر و ایده ای قشنگی که باعث میشه وبلاگ پر محتوایی داشته باشیم ، سپاس گزارم.

با آرزوی دلی شاد برا همه ی عزیزان

بزودی